سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ماه
درباره وبلاگ


پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 47557



یا لطیف

دلگیر

خدای عزیزم..سلام..

آمده ام شکایت!

این هم شد زندگی که من می کنم؟!

بعضی وقتها شک میکنم که زنده ام یا مرده..!

خدای عزیزم..این ذکر را دوست دارم که مخصوص این شبهاست: مَولایَ بِذِکرِکَ عاشَ قَلبی..

ولی نمی دانم چرا دلم هنوز هم مرده است...

مگر نگفتی ماه رمضان هر شب می بخشی هزار هزار...؟!

امشب آمده ام اتمام حجت کنم با خودم و خودت..!

امشب می خواهم جزء آنهایی باشم که داری هی میبخشیشان..!

ببخش طلبکارانه آمدم..ولی خودت می دانی که گردنم از مو باریکتر است..

خودت گفتی شکایت هایم را پیش خودت بیاورم..

دلم گرفته خب..

چکار کنم..؟ دست خودم نیست...

دارد می میرد دلم خدا...

به دادم برس...




موضوع مطلب :

       نظر
چهارشنبه 91 مرداد 11 :: 10:48 عصر
آیینه

 
 
 
log

دریافت کد آهنگ